close
تبلیغات در اینترنت
کاربرد پنل اس ام اس
.::ثبت نام رایگان::.
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
هنگام خرید پنل اس ‎ام ‎اس چه معیارهایی را باید مد نظر قرار داد؟
  • بازدید : (91)
 هنگام خرید پنل اس ‎ام ‎اس چه معیارهایی را باید مد نظر قرار داد؟

 

اگر شما در فکر خرید پنل اس ‎ام ‎اس برای ارسال پیامک هستید حتما با چالش های بسیاری رو به رو هستید. با یک سرچ ساده در موتور جستجوگر گوگل، متوجه خیل عظیمی از ارائه دهندگان پنل پیامکی خواهید شد. با این اوصاف، سردرگمی در انتخاب بهترین و معتبر ترین پنل پیامک امر بدیهی است.

در این مقاله سعی داریم معیارهایی که در هنگام خرید پنل پیامک باید به آنها توجه کرد را با هم مرور کنیم. این معیارها به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین سامانه پیامکی را برای رفع نیازهای تجاری و اقتصادی خود انتخاب نمایید.

تعرفه پرداختی مناسب و معقول هنگام خرید پنل اس ‎ام ‎اس

بدون شک معیار نخست کاربر در انتخاب پنل اس ‎ام ‎اس بحث هزینه پرداختی آن می‎باشد. لازم به ذکر است تعرفه پایه پیامک از سوی سازمان مخابرات تعیین می شود و  شرکت های ارائه دهنده سامانه پیامکی مبلغی اندکی به ازای سود دریافت می‎کنند. پنل پیامکی اَوِستا تضمین می دهد با توجه به کیفیت، امکانات و پلن های شگفت انگیز هزینه ای معقول و مناسب از کاربر دریافت نماید.

ارسال پیامک انبوه با قابلیت تفکیک دقیق

از نقطه نظر کاربر دومین معیار در انتخاب پنل اس ام اس مناسب، قابلیت تفکیک دقیق در ارسال اس ام اس انبوه می باشد. به عبارت دیگر کاربر انتظار دارد پیامک انبوه ارسالی دقیقا جامعه هدف که متناسب با استان، شهر، منطقه، کدپستی، سن، جنسیت، مشاغل و اصناف می باشد را در بر گیرد.

علاوه بر این کاربر انتظار دارد ارسال پیامک محدود به اپراتور خاصی نباشد و تمام اپراتورهای حال حاضر کشور اعم از همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا را پوشش دهد. تمام این موارد در پنل پیامکی اَوِستا لحاظ شده و کاربر به راحتی می تواند جامعه هدف و اپراتورهای مدنظر خود را انتخاب نماید.

پنل کاربری آسان با قابلیت پشتیبانی قوی

معیار بعدی پنل کاربری می باشد در هنگام خرید، پنل کاربری در اختیار کاربر قرار می گیرد که از طریق آن می تواند پروسه تفکیک، ارسال اس ام اس و  بازخوردهای دریافتی را مدیریت کند. واضح است همچین محیطی باید در عین سادگی بیشترین امکانات را برای کاربران فراهم نماید.

علاوه بر این در صورت بروز مشکل در هنگام ارسال پیامک، تیم پشتیبانی قوی نیاز است تا موضوع را از طریق تماس تلفنی یا ارسال تیکت با آنها مطرح کرده و پاسخ سریعی دریافت نمایید. دسترسی آسان به امور پشتیبانی یکی از ویژگی های مهم یک پنل پیامک خوب است. سامانه پیامکی اَوِستا این اصل را مبنا قرار داده و به ارائه پنل کاربری کار پسند با پشتیبانی قوی پرداخته که حتی یک شخص مبتدی نیز می تواند به راحتی از آن بهره ببرد.

نتیجه گیری: در این مقاله سعی کردیم معیارهای کلیدی در خرید پنل اس ام اس را تشریح نماییم. در عین حال سامانه پیامکی اَوِستا با معیارهای ذکر شده مورد سنجش قرار دادیم. امید داریم با رعایت نکات ذکر شده، تصمیم گیری برای انتخاب پنل پیامکی مناسب برای شما عزیزان تسهیل گردد.

 

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,
ارسال پیامک شیوه ای نوین و مقرون به صرفه برای اطلاع رسانی و معرفی کسب وکار
  • بازدید : (84)
ارسال پیامک شیوه ای نوین و مقرون به صرفه برای اطلاع رسانی و معرفی کسب وکار
ارسال پیامک شیوه ای نوین و کم هزینه برای اطلاع رسانی و معرفی کسب وکار شما می باشد . در این مقاله قصد داریم به معرفی روش اصولی طراحی متن پیامک و زمان مناسب برای ارسال اس ام اس بپردازیم. همچنین باید و نبایدهای ارسال پیامک نیز از جمله موضوعاتی است که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد. پیشنهاد می کنیم برای جلب رضایت مشتریان و افزایش بازدهی کسب و کارتان مطالب بیان شده را با دقت مطالعه نمایید.
آیا ارسال پیامک همچون گذشته موثر است؟
آمار و ارقام نشان می دهد با وجود ظهور اپلیکیشن‌های پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی ، ارسال پیامک همچون گذشته به عنوان ابزاری ارتباطی مهمی توسط اکثر کاربران استفاده می شود. آمار96 درصدی کاربران تلفن های هوشمند گواه این قضیه است. با این اوصاف تاثیر 10 برابری بازاریابی پیامکی امر بدیهی است. از سوی دیگر آمارها نشان می دهند هر فرد به طور میانگین، روزانه 150 بار تلفن همراه خود را چک می‌کند. این موضوع موید آن است که شخص در انتظار دریافت تماس یا پیامک است. جالب است بدانید پیامک بالاترین میزان پیام‌های دریافتی و خوانده شده را با فاصله ی بسیار زیاد نسبت به سایر پیام‌رسان ها در اختیار دارد. بنابراین با توجه به آمار و ارقام ارائه شده می توان به جرات گفت نه تنها ارزش ارسال اس ام اس نسبت به گذشته کم نشده است بلکه شاهد رشد روز افزون آن نیز هستیم. در ادامه قصد داریم به معرفی روش اصولی طراحی متن پیامک و زمان مناسب برای ارسال اس ام اس بپردازیم.
اصول طراحی متن پیامک ارسالی
- اصولا بهتر استاس ام اس تبلیغاتی یا غیر تبلیغاتی در چند جمله حداکثر 5 یا 6 کلمه طراحی شوند. در هنگام استفاده از کلمات لاتین یا اعداد دقت نمایید، چون در بعضی از گوشی ها ممکن است اعداد و کلمات لاتین جابجا دیده شود.
- هرچقدر تعداد متن پیامک کمتر باشد تاثیر بهتری روی ذهن مخاطب شما دارد. مگر آنکه پیامک ارسالی شما جنبه اطلاع رسانی داشته باشد.
- بسته به نوع پیامک شما که می تواند پیامک اداری، پیامک تبلیغاتی، پیامک فانتزی و .. باشد نیازی به کلماتی مانند "احتراما"، " سلام" و .. نمی باشد. اصل موضوع همراه با شماره تلفن درج گردد کافی است.
- بهتر است متن و لحن پیامک ارسالی شما متناسب با نوع مشتریان یا صنفشما باشد. برای مثال اگر قصد ارسال پیامک انبوه به محله یا شهری را دارید بهتر است از لحن عامیانه استفاده کنید.
- بهتر است متن ارسالی شامل شعاری مختصر باشد و در هر بار ارسال اس ام اس تغییرات جزئی در آن بوجود آورید. این امر موجب احساس صمیمت و رضایت در مشتریان شما می گردد.
- بهترین زمان ارسال اس ام اس شنبه تا سه شنبه می باشد. طبق آمار منتشر شده توسط اپراتورها ساعت 10 صبح الی 12 ظهر و ساعت 17 عصر الی 20 شب زمان های مناسب ارسال پیامک می باشد و نرخ بازدید حدود 60 درصدی توسط مخاطبان را در بر دارد.
خرید پنل پیامک مجاز و معتبر
هنگام خرید پنل اس ام اس باید معیارهایی را مد نظر قرار داد، معیارهایی همچون تعرفه پرداختی مناسب و معقول هنگام خرید پنل اس ‎ام ‎اس، ارسال پیامک انبوه با قابلیت تفکیک دقیق، پنل کاربری آسان با قابلیت پشتیبانی قوی و... .  این معیارها به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین سامانه پیامکی را برای رفع نیازهای تجاری و اقتصادی خود انتخاب نمایید.
نتیجه گیری: در این مقاله سعی کردیم با استفاده از آمار و ارقام نشان دهیم ارزش ارسال پیامک نسبت به گذشته کم نشده است بلکه شاهد رشد روز افزون آن نیز هستیم. همچنین به معرفی روش اصولی طراحی متن پیامک و زمان مناسب برای ارسال اس ام اس پرداختیم. اگر به دنبال روشی سریع و مطمئن برای جلب رضایت مشتری و رسیدن به اهداف تعیین شده کسب و کارتان هستید، بازاریابی پیامکی به طور حتم، اولین پیشنهاد ماست.
ما در سامانه پیامکیِ اَوِستا ، با استفاده از دانش فنی و پشتیبانی مجرب تضمین می دهیم که شما در رسیدن به اهداف کسب و کارتان به بهترین نحو ممکن یاری دهیم، بیش از 185000 کاربر حقیقی و حقوقی گواه این ادعا می باشد.

برچسب ها : ,,,,,,,,,
واقعا چرا پیامک تبلیغاتی؟
  • بازدید : (315)
واقعا چرا پیامک تبلیغاتی؟

 

 

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ارسال پیامک به مشاغل و اصناف به تفکیک شهر

اَوِستا اس ام اس طی تجربیات 5 ساله ی خود و بهره گیری از اتاق فکر مجرب جهت یافتن برترین روش هری تبلیغاتی روشی نوین

را برای تبلیغ شما مهیا کرده است.


با این روش پیامک های تبلیغاتی شما تنها به گروه هدف ارسال شده و نیازی به پرداخت هزینه اضافی بابت گیرنده ها غیر مرتبط

با شغل شما نیست و پیامک های شما دقیقا به شغل و شهر مورد نظر می رسد !


لازم به ذکر است مجموعه مشاغل ارائه شده در اَوِستا اس ام اس با بیش از 800 هزار شماره به تفکیک شغلی ،شهری و جنسیت

کامل ترین مجموعه مشاغل در کشور می باشد.


علاوه بر اَوِستا اس ام اس برای اولین بار در کشور ، علاوه بر تفکیک شغل به شما امکان تفکیک شهر و حتی جنسیت را نیز می دهد.


این سرویس نیز مانند سایر سرویس های اَوِستا اس ام اس کاملا رایگان بوده می باشد.

اگر هنوز عضو خانواده بزرگ  اَوِستا اس ام اس نشده اید با تکمیل یک دقیقه ای این فرم می توانید همین حالا عضو شوید !

این نوع ارسال هیچ هزینه اضافی در بر ندارد و تعرفه پیامک آن بر اساس تعرفه پیامک خریداری شده محاسبه می شود.

 

 

خرید آنلاین

 

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,